"Ole nyt hetki hiljaa, minä yritän kertoa Lialle, mitä tänään tapahtui, odota vuoroasi!"
"Mutta tämä on niin paljon tärkeämpää kuin sinun omituiset turinasi siitä, mitä tänään tapahtui ja missä!"
"Ja sinunko uutisesi ovatkin niin maailmaajärkyttäviä, ettet voi odottaa muutamaa minuuttia?"
"Liaa ne ainakin kiinnostavat enemmän kuin sinun lörpötyksesi siitä, kuinka uusin elämäsi Mies asteli huoneeseen ja hymyili!"
"Luuletko todellakin, että kerroin Lialle sellaista? Otin kyllä onkeeni viime kerrasta, kiitos vain."
"No, joka tapauksessa, tämä on tärkeää, Lian pitää saada tietää!"
"Hei kuulkaa, kaverit, minäkin olen paikalla, voisitteko lakata puhumasta tuolla tavalla?"
"..."
"Aivan niin, kuulithan! Jopa Lia haluaa sinun sulkevan ylisuuren suusi -"
"Kuuntelitko sinä lainkaan, mitä juuri sanoin teille molemmille?"
"En ole kuuro."
"Tiedätkö, joskus se vaikuttaa siltä."
"Huh, Liakin on löytänyt sen ilkeämmän puolensa - äitisi ei olisi ylpeä, jos kuulisi sinun puhuvan noin!"
"Nyt riittää minulle..."
"Mutta Lia, minulla oli asiaa!"
"Ja minulla myös!"
"Puhukaa keskenänne! Aina kun olen teidän kahden seurassa tunnen olevani jokin... avioliittoneuvoja tai sinnepäin."
"Avioliittoneuvoja?"
"Tuo tyttö on sekopää."

Pelkkää outoa dialogia, jolla ei ole minkäänlaista järkeä tai juonta - tuli vain sellainen olo, että haluan kirjoittaa.