Ulkona on sitten kunnolla jo lunta, muutama sentti, puutarhakeinun katon päältä sen parhaiten näkee. Niin ajateltuna minun siis kuuluisi olla onneni kukkuloilla ja energisimmilläni. Mutta kun en ole.
En ole edistynyt kirjoittamisessa tänään lainkaan. Olen lipsunut tietokoneenkäyttöajoistani. En osaa keskittyä mihinkään, kaikki on joko mustaa tai valkoista, ja minä en pidä kummastakaan väristä erikoisemmin, ne ovat loppujen lopuksi liian puhtaita. Minä haluan sekoituksia!
Olen lukenut fanfiction.netistä muiden kirjoituksia, suomeksi ja englanniksi, ja masentunut entisestäänkin. Miksi edes yritän tässä enää? Mutta en halua luopua kirjoittamisesta, en voi, mutta kaikkien elämä, mukaanlukien omani, helpottuisi suunnattomasti silloin.
Ja läksyistäkin vielä suuri osa tekemättä.

Lokakuun viimeinen päivä.