Jos kukaan tajuaa seuraavasta tekstistä yhtään mitään, niin jotain palautetta olisi kiva saada. Siinä on siis kaksi eri tyyppiä, jotka puhuvat keskenään.

**

Jenna?

Ei, ei hän. Jemina...

Teitä on kaksi?

Kolme. Minä, Jenna ja Juulia.

Mutta aiemmin...

Asiat muuttuvat.

Teitä siis on kolme.

Aivan.

Sinä olet uusi, samoin Juulia. Mitä Kaarinalle tapahtui?

Poissa.

Kuka sinä olet?

Jemina, kerroinhan jo.

En tarkoittanut sitä.

Tiedän kyllä.

Ja kuka tämä Juulia on?

Hän on kaunis ja älykäs, enempää sinun ei tarvitse tietää.

Mutta minä tarvitsen tietoja, minun täytyy saada tavata Jenna!

Ei.

Mutta Jemina...

Ei enää. En jaksa. Eikä hänkään.

Hei! Et voi vain jättää minua tähän!

Joskus asioille ei vain voi mitään.

Anna minun puhua Jennalle edes hetken ajan.

Minulla ei ole sitä valtaa.

Jenna! Tule esiin sieltä!

Anna olla. Hän on poissa.

Poissa? Kuka?

Jenna.

Mutta... Älä viitsi laskea leikkiä.

Jenna on poissa.

Älä pelleile! Juuri äskenhän sanoit -

Täällä ovat enää vain minä ja Juulia.

Sinä -

Olen tosissani. Minun on nyt todella mentävä. Hyvästi.

Jenna?

...

Jemina! Juulia?

...

Jemina... Tule takaisin, minä en lopettanut vielä.

...

... Ole niin kiltti.