Olen viimeisen kahden viikon aikana ollut vuorotellen iloinen ja onneton, energinen ja väsynyt, ahkera ja laiska. Mitä en ole saanut aikaan, siitä tulisikin vasta pitkä lista, joten taidan yrittää keskittyä niihin asioihin, jotka olen tehnyt.

Mä olen kirjoittanut (tai lähinnä kylläkin ficannut). Kaksi one-shottia, joista toinen englanniksi. Olen kääntänyt englanniksi yhden raapaleen, joka paisui matkalla niin ikään one-shotiksi. Ja ehdin vielä aloittamaan moniosaisen projektin ja ihan julkaisin ensimmäisen luvun.

Ja paljon mitään muuta en olekaan saanut aikaan. Masentavaa.

Ulkona sataa ja paistaa vuorotellen, vihaan sitä kun sää on näin epävakaa. Sitten kuitenkaan en osaa sanoa, haluanko mieluummin sadetta vai poutaa; kumpiakin, muttei samaan aikaan, olisi mun vastaukseni. Kun ulkona on kammottava sää, saa ihan tekosyyn olla sisällä ja (yrittää) kirjoittaa, kun on hyvä sää, niin voisi vaan istua puutarhakeinussa ja lukea läpi Kirjoja Jotka Pitää Lukea Ennen Kesäloman Loppumista.

En tiedä, mitä haluan, ja se taitaa olla mun päällimmäinen ongelmani. Aika tuntuu loppuvan kesken, ja vaikka kesän kumpikin pää, alku ja loppu, ovat niin kaukana, toinen lähenee koko ajan samaa tahtia kuin toinen loittonee.